כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

JCDecaux נגד השמנת יתר בילדים

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.12.2013
/ 15:38

חברת הפרסום העולמית JCDecaux ממשיכה לרתום את משרדי הפרסום למען פרויקטים חברתיים, כאשר השנה מובילה החברה קמפיין למניעת השמנת יתר בקרב ילדים. כבכל שנה, גם המהלך הזה ייערך בשיתוף משרדי פרסום מובילים בישראל, ביניהם אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO ועוד.

הקמפיין מגיע אחי הקמפיינים המצליחים שייצרה החברה בשנים קודמות, ביניהם למען איכות הסביבה, קידום הזהירות בדרכים, ופרויקט אימוץ בעלי חיים בישראל שביצעה בשנה שעברה.

בשלב הראשון של הפרויקט, תבקש החברה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל להגביר את המודעות לתופעת השמנת היתר בקרב ילדים באמצעות הרעיונות היצירתיים והמעניינים ביותר, שיועלו בפוסטרים המלווים בהסבר קצר. חברת JCDecaux מאפשרת לקהל הרחב לקחת חלק בפרויקט - כאשר כל אחד יוכל להציע רעיונות משל עצמו באמצעות עמוד פייסבוק ייעודי שנפתח עבור הפרויקט.
 
בחלק השני של הקמפיין , תשלב החברה פעילות באינסטגרם תחת התגית JCDobesity# , ותזמין את העוברים והשבים להצטלם ליד הפוסטרים של הקמפיין דרך העלאת התמונה לאינסטגרם ולפייסבוק כחלק מהגברת המודעות לקמפיין ולחשיבותו. בסיום הקמפיין יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מכל התמונות שתויגו, ויפורסם ברחבי תל אביב.
 
כחודש ימים לאחר ההכרזה על פתיחת הפרויקט, תבחר JCDecaux את העבודות המקוריות והמיוחדות ביותר שהתקבלו- הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב, ואותן עבודות יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו בחודשים הראשונים של 2014.
JCDecaux
תגובות
אין תגובות למאמר