כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
03.12.2013
/ 12:14

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פעילות מהירה ועצבנית

אנחנו מתחילים את המסע שלנו עם פעילות שהתקיימה בנורבגיה לעידוד השימוש בחגורות בטיחות ברכבים. הפעילות נערכה באולמות הקולנוע שהקרינו את הלהיט הקולנועי "מהיר ועצבני 6". על מנת להעלות את המודעות לחגורות הבטיחות, הצמידו אנשי הקד"מ חגורות בטיחות לכל המושבים באולם הקולנוע, וכאשר חיכו הצופים הצעירים שהסרט יתחיל, הופיעה שקופית שהצהירה כי הסרט לא יתחיל עד שכל הנוכחים יחגרו את חגורות הבטיחות.
 
אין ספק שהפעילות הזו מקבלת משנה תוקף של תזכורת מצמררת בעקבות מותו של כוכב הסרט, פול ווקר, בתאונת דרכים קטלנית שארעה מוקדם יותר השבוע.
 
 
עצמוש לקידום עצמי
 
אחד המנהגים המשמעותיים שהשתרשו בחברה המערבית במהלך השנים האחרונות, מאז הפך הטלפון החכם שלנו לשלוחה בלתי אמצעית של חשבון האינסטגרם, הוא המנהג לצלם את עצמנו. הפעולה הזו, שקיבלה כבר הגדרה מילונית משלה- סלפי, או עצמוש בעברית, עומדת במרכזה של הפעילות שהתקיימה לאחרונה בשוודיה לצורך קידום מכון כושר.
 
אנשי המכון חילקו למתאמנים קבועים חולצות עם לוגו המכון, כאשר הכיתוב על החולצה כתוב בכתב מראה, בצורה כזו, כאשר המתאמנים מצלמים את עצמם במראה, הכיתוב על החולצה קריא וזמין לכל העוקבים של אותם ספורטאים חובבים ברחבי הרשת.
 
 
משלוח מהיר
 
ענקית המכירות 'אמאזון' לוקחת את חוויות הקניות של המשתמשים שלה לשלב הבא. או לפחות מתכננת לעשות את זה במהלך השנים הקרובות. או לפחות מעוניינת לעשות את זה ברגע שרשויות החוק יאשרו לה.
 
בקיצור, החבר'ה של אמאזון מפתחים בימים אלה מערכת משלוחים אוטומטית שתביא אליכם את הקניות שלכם, במידה ואתם מתגוררים בארה"ב, בתוך 30 דקות מרגע הקניות, בעזרתם של רובוטים מעופפים. נכון, זה נשמע די מטורף, ות'כלס, זה באמת די מטורף.
 
מה אתם עושים פה? תלחצו כבר על הסרטון.
 
תגובות
אין תגובות למאמר