כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רן דנאי הוא איש השיווק של חודש נובמבר

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.11.2013
/ 13:02

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה ברן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס- יבואנית טויוטה, לאיש השיווק של חודש נובמבר בזכות מהלכי מכירת טויוטה קורולה החדשה בישראל. דנאי הוביל את התהליך השיווק של טויוטה קורולה החדשה, החל משלב המעורבות בתכנון הדגם החדש והתאמתו לצרכי הקהל הישראלי, ועד למהלכי השיווק והמכירות בחודשים האחרונים.

הקורולה הראתה הישג חסר תקדים וזאת למרות שהושקה רק באוגוסט 2013. החל מהשקתה ועד חודש אוקטובר, הקורולה החדשה שברה שיאי מכירות והפכה לדגם הנמכר בישראל בקטגוריה, בפער ניכר. שוק הרכב בישראל הוא שוק דינמי ותחרותי, הסגמנט הגדול ביותר והתחרותי ביותר הוא סגמנט המכוניות המשפחתיות. בשוק המשפחתיות סדאן (סגמנט C קבוצות 2-3) ברמות המחיר של 100-130 אלף ש"ח נמכרו 11,983 רכבים בשלושת החודשים, ומתוכן,  4,377 רכבי קורולה חדשה שהם 36.5% מכלל המכוניות המשפחתיות סדאן. 

באוקטובר, נתח השוק של הליסינג היה כשליש מסך מכירות הקורולה החדשה מה שמצביע על חוזק המותג והנחשקות בשוק הפרטי. הקורולה החדשה הקפיצה את מכירות המותג טויוטה למקום ראשון במכירות רכבים חדשים.
 
נימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי: ההצלחה יוצאת הדופן של הקורולה החדשה, היא תולדה של מהלך שיווקי אשר בנה רן דנאי לאורך כשנתיים וחצי. מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, בנתה את היסודות להצלחה. העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג, כל אלו חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה, ולשבירת שיאי המכירות בישראל.
 
רן דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס יבואנית טויוטה  מזה 3 שנים,  ועובד בחברה כבר 8 שנים. 
 
רן דנאי
(צילו: אלי דסה)

 

תגובות
אין תגובות למאמר