כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברת ייעוץ מדיה ובקרת קמפיינים לנקודות מכירה עלתה לאוויר

מאת: חדשות 'מפיק' /
18.11.2013
/ 14:00
דורון כהן משיק בימים אלה את חברת "נקודה פלוס" המתמחה בייעוץ מדיה לנקודות מכירה, ליווי קמפיינים פרסומיים, בקרת קמפיינים ובקרה שוטפת בנקודות מכירה וכן אימון והדרכת צוותי מסחור ותקשורת חזותית.
 
הבעלים והמנכ"ל של החברה החדשה הוא דורון כהן בן 42, נשוי פלוס 3, בעל תואר ראשון בניהול תיירות ושיווק. את חברת "נקודה פלוס" הוא מקים בעקבות ניסיון עשיר בניהול קמפיינים פרסומיים לרשתות ומותגים, והתמחות מעמיקה בעולם נקודות המכירה.
 
דורון עבד למעלה מ- 10 שנים בחברת "הדיה פרסום בנקודות מכירה", שם שימש במהלך השנים האחרונות כמנהל חטיבת רשתות וכחבר הנהלה, ואף שימש בתפקידים ניהוליים נוספים במהלך שנות העבודה בהדיה.
 
מדורון כהן נמסר: "נקודה פלוס מהווה ארגז כלים חדשני למנהל השיווק ומנהל המסחור החזותי ומעניקה כלים לשליטה מקצועית בניהול קמפיינים וייעוץ מדיה לנקודות מכירה ויחד עם זאת נותנת מענה מקצועי ואיכותי לביצוע בקרה לאחר העלייה לאוויר ובמהלך השנה השוטפת".
תגובות
אין תגובות למאמר