כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין גיוס חדש ל-Wallstream

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.11.2013
/ 11:59
חברת הסטארט אפ הישראלית WallStream משיקה בימים אלו קמפיין לגיוס חברי קהילה, הידועים בשם "וולרים", במטרה לגייס כ- 15,000 חברים חדשים לקהילה אשר הולכת וגדלה. מדובר בגולשים אקטיביים ומשפיעים ברשתות החברתיות בגילאי 19-32.
 
במסגרת הקמפיין תשקיע החברה כמיליון שקלים בפריסת מדיה נרחבת ברשת החברתית, באתרי נישה ובאתרים המובילים בישראל. בנוסף תקיים החברה סדרת אירועי גולשים במספר מוקדי בילוי וברים ברחבי הארץ.  
 
WallStream הינה פלטפורמה דיגיטלית וחברתית להפצה ופרסום, בעלת שיטה יעילה לניהול הפצה חכמה של קמפיינים ומסעות פרסום ברשתות החברתיות, זאת באמצעות מובילי דעת קהל, אשר נקראים "וולרים".
 
לחברה יש את היכולת לאתר ולגייס וולרים, אשר מעוניינים להפוך לשגרירים חברתיים, להפיץ את השמועה וליצור באזז על המותגים האהובים עליהם ובכך להגיע לקהל המונה כ 1.25 מיליון גולשים ישראלים בפילוח מדויק המבוסס על גאוגרפיה ודמוגרפיה. 
 
ההתקשרות נוצרת על ידי שיתוף סרטוני וידאו ותכנים פרסומיים ממגוון רחב של מותגים. הוולרים נהנים מהבעת דעתם האישית לגבי מוצרים ומותגים שונים ואף מתנסים במוצרים לפני כולם אך גם מקבלים תגמול ותמריצים בעבור היותם שגרירי המותג. 
 
עד היום הושקעו בחברה למעלה ממליון דולר ע"י ניר טרלובסקי, אילן שילוח ואנשי עסקים נוספים.
תגובות
אין תגובות למאמר