כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיתוג חדש לחברת פיליפס העולמית

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.11.2013
/ 15:04

רויאל פיליפס הציגה היום באמסטרדם, הולנד, את מיצוב המותג החדש שלה, המתבסס על המורשת של החברה של יצירת חדשנות משמעותית עבור אנשים. כחלק מהמיצוב מחדש של המותג הציגה החברה סיסמת המותג החדשה “innovation and you”. בנוסף הציגה החברה עיצוב עדכני של סמל המגן המסורתי בחזית מטה החברה באמסטרדם.

מיצוב מותג החברה החדש עליו הודיעה פיליפס היום הושק באמצעות פלטפורמת סיפורים דיגיטלית (DIGITAL STORY TELLING) המציגה מגוון רחב של חידושים שיש להם השפעה חיובית על חייהם של אנשים , כגון טיפול חדשני באמצעות אולטרא סאונד עוצמתי וממוקד מונחה ע"י סורק MRI למיגור גידולים סרטניים תוך הימנעות מפגיעה ברקמה בריאה מסביב לגידול. חידוש נוסף הוא ה-PHILIPS HUE מערכת תאורה אישית אלחוטית אשר הותקנה על ידי משפחה בלונדון כדי ליצור מעגל שינה וערות מותאם לבת הקטנה שלהם.

לצד הסלוגן החדש, הציגה פיליפס גם את העיצוב החדש של המגן שלה, האייקון החזותי המוכר של החברה אשר נודע בשימוש לראשונה בשנת 1934. במקור ייצג המגן את החדשנות שהוצגה בתחום תקשורת הרדיו וקירבה בין אנשים. המגן האיקוני, שעוצב מחדש, ימשיך להיות סמל של חדשנות ואמון. המגן המעוצב מחדש ממשיך לשאת האלמנטים המוכרים שלו, אם כי עכשיו עודכן העיצוב כדי לשקף את השינויים של המאה ה -21,  המתאימים יותר למדיה דיגיטלית וערוצים ניידים.
 
סלוגן פיליפס
תגובות
אין תגובות למאמר