כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

JCDecaux ולילי בקמפיין ראשון בטכנולוגיית 'אפקט העדשה'

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.11.2013
/ 13:36

מותג לילי, מהמובילים בקטגוריית נייר הטואלט בישראל, עולה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי בטכנולוגיה חדשנית במסגרת השקת נייר הטואלט החדש: לילי קומפקט.

הקמפיין, באמצעות חברת השילוט JCDecaux, כולל אפקט ויזואלי מיוחד בשלט שנקרא "אפקט עדשתי"- פוסטר מיוחד אשר עליו מולבשת עדשה על מנת ליצור תנועה ואנימציה כך שהתמונה שעל-גבי השלט  משתנה בעת שינוי זווית הצפייה או בשינוי הקרבה לתצוגה.

הקמפיין יעלה כאמור באמצעי השילוט של הזכיינית JCDecaux בחמישה מיקומים בולטים ואטרקטיביים ברחבי העיר תל אביב- דיזנגוף סנטר, אבןגבירול, קניון עזריאלי, ברודצקי / אינשטיין וכן במרכז שוסטר בשכונת רמת אביב.
 
קמפיין לילי JCDecaux קמפיין לילי JCDecaux
(צילום: יח"צ)
 
טכנולוגיית "אפקט העדשה" נוסתה לפני מספר חודשים ע"י עמותה בספרד המפעילה קו סיוע לאלימות במשפחה אשר עשתה בו שימוש לצורך קמפיין שנראה שונה מנקודת מבט של ילד ושל מבוגר. 
 
תגובות
אין תגובות למאמר