כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- קידום מכירות מצמרר

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
11.11.2013
/ 14:50

זה מרגיש כאילו רק אתמול דיברנו כאן על הנטייה של אנשי הקד"מ ברחבי העולם לבצע בשנים האחרונות  פעילויות בתחום ה- Prankvertising, פעילויות שבמסגרתן מנסים אנשי קידום המכירות לבצע מתיחות מתוחכמות, חלקן פחות אך בדרך כלל יותר, על מנת להפחיד למוות את קהל היעד שלהם, אך ורק כי הם רוצים להצליח להעלות את המודעות למוצר שלהם, ועל הדרך לצחוק קצת כל הדרך אל הבנק. או אל חדר המיון. מה שיקרה קודם.

אז שנייה אחרי שאנשי הקד"מ בעצמם צחקו על המגמה הספק מצחיקה ספק מטרידה הזו, מגיעה אלינו פעילות הקד"מ המלחיצה הבאה מברזיל הרחוקה.

במסגרת הקמפיין, שנועד לקדם את ערוץ המדע הבדיוני והאימה הברזילאי Space Channel ואת סרט האימה החדש 'Frightning October', ביצעו אנשי הערוץ שתי פעילויות מקבילות. הפעילות הראשונה התבצעה במעלית, כאשר האנשים התמימים שנכנסו לתוכה הבחינו בידיעה חדשותית על גופה שנעלמה באופן מסתורי מבית לוויות. נחשו כמה הם שמחו לראות את הגופה המדוברת נכנסת למעלית כמה שניות אחריהם.
 
 
במסגרת הפעילות השנייה, החליטו אנשי הקד"מ היצירתיים שלהפחיד רק אדם אחד או שניים במעלית זה מתחת לכבודם, ושאם הם כבר עושים משהו, הם רוצים לעשות את זה בגדול, ולשלוח אולם קולנוע שלם למחלקה הקרדיולוגית הסמוכה עם התקפי לב מרובים.
 
נראה כאילו הלך להם לא רע.
 
תגובות
אין תגובות למאמר