כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- פחד ותיעוב בעולם הקד"מ

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
07.11.2013
/ 11:14

כמו שכבר ציינו לא פעם במהלך השנה האחרונה, נראה כאילו המגמה העיקרית בתחום פעילויות קידום המכירות של המותגים בעולם היא להפחיד ככל האפשר את הלקוחות, לעתים בלי שום סיבה נראית לעין, חוץ מברורה מאליה, להצחיק את אנשי הקד"מ של החברה ואת הצופים בסרטונים המלווים את הפעילויות הללו, וכל זאת על חשבונם של כמה עוברי אורח אומללים שאתרע מזלם להיקלע לפעילות.

אנחנו רואים את זה בכל מקום אפשרי. ראינו את זה בפעילויות המלחיצות של LG, שגרמו לכמה מסכנים להאמין שהרצפה של מעלית שהם עולים בה מתמוטטת ולכמה אחרים לחשוב שמטאור ענק החריב את העולם. ראינו את זה בפעילויות של היינקן, שגילו לאחרונה את טעמה המתוק של התעללות בחפים מפשע. ראינו את זה בפעילות של חברת הפרסום הבלגית DUVAL GUILLAUME, שביצעה פעילות על סף הפלילית רק כדי להוכיח נקודה כלשהי, ונתקלנו בפעילויות מלחיצות במיוחד שנועדו לשווק דאודורנטים או סרטי אימה או סרטי מתח, או צבע לקירות או מכוניות או כל דבר בעצם.

חברת הפרסום הקנדית Jhon st החליטה לקחת את המגמה הזאת צעד וחצי קדימה, והוציאה סרטון פרודי שמראה לאן בדיוק עולם הקד"מ הולך, אם ימשיך במגמה הזו. הסרטון יוצא מנקודת הנחה שפחד הוא הרגש הכי חזק שאנחנו מרגישים, אז למה לא ננצל אותו לפרסום מוצרים?
 
בקיצור, עזבו אתכם ממתיחות חביבות. מעכשיו, כשאתם רוצים לקדם מכירות של מוצר כלשהו, העבירו את קהל היעד שלכם חוויה טראומטית במיוחד. כזו שתצלק אותו לעד, ותגדיל את המכירות שלכם פלאים.
 
תגובות
אין תגובות למאמר