כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
05.11.2013
/ 11:13

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פעילות רטובה

חברת איקאה גאה מאוד בחדרי האמבטיה שלה. כל כך גאה, שהיא מתעקשת שתראו כמה חדרי האמבטיה שלה נוחים. כל כך נוחים, שאפשר להתקלח בהם ולהתארגן ליום עבודה מפרך גם עם הם עומדים על עמוד בגובה שני מטרים בסמוך לתחנת הרכבת סיינט לזאר בפאריז.
 
עובדה, זה בדיוק מה שעשו השחקנים ששכרו אנשי החברה במסגרת פעילות שהתקיימה לאחרונה בפאריז. בכל בוקר, בין השעות 8-9 בבוקר, הגיעה שחקנית לחדר האמבטיה והתארגנה להמשך יומה. לקראת שעות הערב, בין השעות 19:00 ו- 20:00, הגיעה לחדר האמבטיה שחקן שעשה את אותו הדבר.
 
 
מסך ענק
 
חברת מיקרוסופט היקה לאחרונה את הטאבלט החדש שלה בלונדון באמצעות טאבלט ענק בגודל 40 מ"ר שהוצב בכיכר טרפלגר. אנשי החברי הזמינו את העוברים והשבים להתנסות בטאבלט הענק, שתפקד כמו כל טאבלט רגיל, וכך להגדיל חשיפה. ובאמת, קשה לנו לדמיין דרך בה יכלו "להגדיל" יותר את החשיפה למכשיר החדש.
 
אין ספק שמדובר בפעילות מרשימה, ונראה כאילו מי שהגיעו למקום נהנו מאוד ממנה, רק חבל שהסרטון שמלווה אותה סובל מאנמיות. היינו מצפים לוידאו קצת יותר מלהיב לפעילות שכזו.
 
 
בובה של פעילות
 
בוטיק האפנה הצרפתי Marithé + François Girbaud שנפתח לפני חודש בעיר טולוז, בחר בדרך מעט שונה להודיע לעוברי האורח על פתיחתה של החנות החדשה. ביום הפתיחה של החנות הוצבו דוגמנים ודוגמניות בפינות רחוב נבחרות כאשר הם לובשים את בגדי החנות, ומחזיקים שלטים המציינים את המרחק מהבוטיק האפנתי.
 
הפעילות הצליחה ליצור את הסקרנות שהיא ציפתה לה, ומשכה אנשים רבים לפתיחה החגיגית.
 
תגובות
אין תגובות למאמר