כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חדש ל'שחר העולה' בכיכובה של שירלי בוגנים

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.10.2013
/ 11:05
חברת 'השחר' יוצאת במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו תשקיע החברה כ- 3 מיליון שקלים. המהלך יגובה בקמפיין טלוויזיוני, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט ובקולנוע.  מטרת המהלך להגדיל צריכת ממרחי השחר העולה.
 
לדברי מאיר בסון, סמנכ"ל השיווק של חברת "השחר העולה", מטרת המהלך האסטרטגי החדש הוא להגביר את תדירות הקנייה והשימושים למגוון ממרחי השחר העולה השונים. "אנחנו מוציאים את הממרח שלנו מהמזווה ומהמריחה רק על לחם, ומוסיפים אותו להיות המשדרג הרישמי של החטיפים בארון", אמר. בכל משפחה צורכים חטיפים ואנו מאמינים כי הממרח שלנו יכול להיות המרענן הרישמי של חטיפים מלוחים ומתוקים כאחד. הממרח שלנו הוא למעשה הפרטנר המושלם לכל נישנוש", הוסיף בסון.
 
לצורך הובלת המהלך נבחרה שירלי בוגנים להיות הפרזנטורית של החברה לשנת 2013-2014, ותוביל את כל פרסומי החברה במהלך האסטרטגי החדש. 
 
משרד הפרסום שיוביל את השינוי האסטרטגי הוא ענבר-מרחב- ניסן- g
 
שירלי בוגנים, השחר העולה
(צילום: מנחם רייס)
תגובות
אין תגובות למאמר