כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חדש לחישגד

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.10.2013
/ 13:16

מפעל הפיס עולה בקמפיין חדש בסדרת הקמפיינים של חישגד, תחת המסר: "נכון אולי הרעיון שלך לא יכבוש את העולם ברגע,אבל הי, תוכל להקים את הסטארט-אפ שתמיד חלמת עליו." הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים ויעלה בטלוויזיה ,באינטרנט ובבתי הקולנוע למשך כשלושה שבועות.

במרכז הקמפיין החדש סטארטאפיסט ישראלי צעיר שחולם שהאפליקציה שפיתח לסמארטפון תצליח בכל העולם ותהפוך אותו לעשיר.

סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, דורון אנגל, מסר כי הקמפיין החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, בהם מוצגים חלומות של צעירים ישראליים. " כמו בכל פרסומות חיש גד המסר הוא כי זכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים חלומות ענק, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש חלום קטן ואולי צעד ראשון לקראת החלום הגדול".
 
 
סמנכ"ל קריאייטיב: שני גרשי
 
מנהל קריאייטיב: שגיא בלומברג
 
צוות קריאייטיב: איתן כהן, יעל אפלבאום, רן אלון, אורית בר-ניב, ירון אלבאום.
 
סמנכ"ל לקוחות: דרור טנקוס
 
מנהל לקוח: אורן אריאלי
 
סופרוויזרית: עינב מאירוביץ 
 
תקציבאי: אלון גולדמן
 
סמנכ"ל פלנינג: נעה שלח סובול
 
פלנר: אורן נייגר
 
קריאייטיב פלנינג: רן אלון
 
מנהלת הפקה: נגה שגיא
 
מפיק: אביב להב
 
במאי: אביב מערבי
 
הפקה: גוסטבו הפקות
תגובות
אין תגובות למאמר