כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- מה משטרת ניו יורק רצתה מהשלט הזה?

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.10.2013
/ 12:03

כיכר טיימס בניו יורק היא אחת הנקודות העסוקות, המתויירות והמפורסמות בעולם. יותר מ- 5,000 אנשים חולפים בכיכר מדי יום ונחשפים לכ- 5,000 פרסומות שונות הניצבות בכל פינה אפשרית ומנסות לקנות את תשומת ליבם ל העוברים ושבים.

לרגל פתיחת חנות הדגל החדשה של מותג האופנה FOREVER 21 בכיכר טיימס, החליטו אנשי החברה להקים שלט חוצות אינטראקטיבי, שיצליח לגרום לקהל לעצור ולהבחין בו, למרות המלחמה הקשה שניטשת על תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים.

על מנת לעמוד במשימה, הם החליטו להפוך את קהל העוברים והשבים לכוכבים האמיתיים של שלט החוצות שלהם. תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות של זיהוי דיגיטלי, הצליחו אנשי החברה ליצור חוויה פרסומית שונה, כאשר קהל הצופים מצא עצמו משתתף בפרסום. הקהל יכל לראות על מסך הענק סימולציה של דוגמניות ענק, השולפות אנשים מהקהל ומייצרות אינטראקציות שונות עמן. כך, חלק מהעוברים והשבים מצאו עצמם מונפים באוויר, אחרים נשלחו ללוקיישנים אחרים, וברי מזל אחרים קיבלו נשיקה מהדוגמניות הענקיות.
 
ההצלחה הגדולה של הפעילות גרמה לכך שאנשי משטרת ניו יורק ביקשו מ- FOREVER 21 להזיז את מיקומן של המצלמות בהן השתמשו לשילוט, מאחר וההתקהלות של עוברי האורח במקום גרמה להפרעה לתנועת כל הרכב.
 
תגובות
אין תגובות למאמר