כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שוקולד מקרב לבבות

מאת: חדשות 'מפיק' /
07.10.2013
/

לפעמים, פעילויות קד"מ לא צריכות להיות מתוחכמות מדי כדי להיות מוצלחות. כך לדוגמה, פעילויות קידום המכירות שאנחנו רואים מפעם לפעם המשלבות מכונות לממכר משקאות או מוצר כלשהו, המציעות את המוצר לעוברים ושבים שישלימו משימה. אז נכון, לפעמים דרוש תכנות מסובך על מנת לייצר מכונות שכאלה, כדוגמת המכונה של סמסונג, שחילקה את הגלקסי 4 שלה למי שהצליח לנעוץ בה את מבטו למשך שעה שלמה, אך לפעמים אפשר לעשות דברים קריאטיבים לא פחות, באמצעים פשוטים יותר.

קחו לדוגמה את הפעילות האחרונה של מותג השוקולד MILKA בארגנטינה. אנשי המותג רצו שהשוקולד שלהם יקרב בין אנשים זרים. השיטה - הם הציבו מכונה המחלקת שוקולד למי שיצליח ליצור שרשרת של אנשים המחזיקים ידיים ולוחצים בו זמנית על הכפתור של המכונה ועל כפתור שהוצב על בובת פרה, המייצגת את לוגו המותג.
 
האתגר- בובת הפרה מתרחקת מהמכונה אחת לתקופה.
תגובות
אין תגובות למאמר