כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- רולטת ההמראות חוזרת

מאת: חדשות 'מפיק' /
06.10.2013
/ 12:04

אחת לתקופה אנחנו נתקלים בפעילויות קד"מ שמצליחות לשבור שיאים של קריאטיביות. ראינו את זה בפעילות יוצאת הדופן של BlinkBox, חווינו את זה במסגרת הקמפיין הענק של 'מיני', ואנחנו רואים את זה פעם אחר פעם בפעילויות המטורפות של 'רד בול'.

אחת החברות שהצליחו במהלך השנה האחרונה להוכיח כי בכל מה שקשור לתעוזה ולקריאטיביות היא לא מדשדשת מאחור, היא לא אחרת מחברת 'היינקן' ההולנדית. מותג הבירות הענק נכנס בכל הכוח למגמה שהשתלטה השנה על עולם קידום המכירות הויראלי, שעשה הכל על מנת להתעלל בעוברי אורח תמימים, ולקח את המגמה הזו לאקסטרים, במסגרת פעילות הרשת Dropped, שעשתה לה משימה להפוך טיול חביב מסביב לעולם למשימה מאתגרת.

אבל הם לא עצרו כאן. על מנת לקדם את סדרת הרשת המדוברת, ועל הדרך לבחון עוד קצת את הגבולות, הם הקימו את רולטת ההמראות, במסגרתה הם תפסו נוסעים בשדה התעופה ג'יי.איי.קיי בניו יורק, והציעו להם חופשה על חשבונם ליעד רנדומלי, בתנאי שהם יעזבו הכל ויצאו לדרך באותו הרגע.
 
 
גולשים רבים שצפו בסרטון הפעילות טענו כי אם היו עומדים בסיטואציה זהה, היו מקבלים את ההצעה בלי לחשוב פעמיים, עוזבים הכל ונוסעים לחופשה המדוברת. אנשי החברה החליטו לבחון האם אותם גולשים מוכנים לעמוד במילה שלהם, או שמא דיבורים לחוד ומעשים לחוד.
 
על מנת לעשות זאת, אנשי הקד"ם המוכשרים איתרו את אותם גולשים ושלחו אליהם מראיינת שתשאל אותם לגבי הפעילות ולגבי התגובה שלהם. בסיומו של הראיון הקצר, שאלה אותם המראיינת, האם באמת היו מוכנים לעזוב הכל במידה והיתה מוצעת להם חופשה שכזו. כאשר ענו שכן, הופתעו לגלות את הרולטה המפורסמת מחכה להם.
 
איך הם הגיבו?
 
תגובות
אין תגובות למאמר