כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מרתון חברתי

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.10.2013
/ 9:29

חברת 'פיקטוגו' המתמחה בפתרון צילום לפייסבוק באירועי קד"מ, הפעילה לאחרונה את הטכנולוגיה שלה במסגרת מרתון מוסקבה שנערך בחודש ספטמבר האחרון. זאת במסגרת שיתוף פעולה בין חברת 'פיקטוגו' ומארגני המרתון.

המרתון כלל השנה כ- 5,000 רצים ונהנה מחסות של ענקית הספורט 'אדידס'. הברקודים של פיקטוגו הוטבעו על מספרי החזה של כל המשתתפים לטובת תיוג אוטומאטי של הרצים בתמונות שהועלו לעמוד הפייסבוק הייעודי של המרוץ. 

כל רצי המרתון יכלו לקבל אלבום עם תמונותיהן הממותגות ישירות לפייסבוק האישי. בנוסף פיתחה חברת 'פיקטוגו' אפשרות ייחודית להתחבר לרשת החברתית הרוסית VKontakte ולקבל את התמונות לשם.
 
כ- 2,400 רצים השתמשו בשרות ושיתפו תמונות למדיה החברתית, כאשר בסופו של דבר הביאו לכ- 200,000 חשיפות של התמונות הממותגות ברשתות החברתיות – ולאיסוף "לייקים" לדף הפייסבוק של המרתון.
 
פיקטוגו במרתון מוסקבה 2013
 
פיקטוגו במרתון מוסקבה 2013
 
פיקטוגו במרתון מוסקבה 2013
 
פיקטוגו במרתון מוסקבה 2013
(צילום: פיקטוגו)
תגובות
אין תגובות למאמר