כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דנית שלו היא אשת השיווק של ספטמבר 2013

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.10.2013
/ 12:05
חברת עוף טוב יצאה בחודשים האחרונים במהלך רחב היקף על מנת לשנות תפיסות הצרכנים בנוגע למוצרי מזון מוכנים ולערוך מיצוב מחדש של המותג. לאחר מחקר מקיף יצאה "עוף טוב" במהלך, אשר ביסודו מוצרים מ- 100%  רכיבים טבעיים, במטרה להפוך למותג המוביל בזירת המזון המוכן הקפוא, ולשפר את מעמדה בנתחי השוק. המהלך הוביל ליצירת מהפך בנתחי השוק, שהניע צמיחה במכירות ושינוי לטובה בפופולאריות של המותג ובתפיסות הצרכנים. 
 
המהלך, בניהולה של מנהלת השיווק של החברה דנית שלו, נועד למיצוב ובידול המותג מחדש כאיכותי וטוב יותר לתזונה של המשפחה. בכדי לשנות את התפיסות, יצאו בעוף טוב לתהליך מעמיק אשר החל ברצפת הייצור, בה פותחו סדרות חדשות של שניצלים מ- 100% רכיבים טבעיים, סדרות ראשונות מסוגן בארץ, שאפשרו לאימהות להגיש לילדיהן מוצרים איכותיים, עם פחות רגשות אשם וללא תחושה של התפשרות.
 
בכדי לייצר אימפקט מקסימלי למיצוב המותג, המהלך נתמך בכל האספקטים השיווקיים והתקשורתיים, 360 מעלות. האריזות עוצבו בהתאם לרוח האסטרטגיה השיווקית של המותג, ובאווירה המייצרת תחושה חמה וביתית. אייקון של 100% רכיבים טבעיים הוצב באופן בולט על האריזות ובצבע ירוק המחזק את תחושת הטבעיות. השמות עודכנו כך שייטיבו להעביר את איכותם ואת התחושה הביתית, באמצעות תיאורים כדוגמת "מנתח שלם" ו"עוף משובח".
 
דנית שלו הנה מנהלת השיווק של חברת עוף טוב מזה כשלוש שנים. היא בעלת תואר שני מבית הספר למנהל עסקים ע"ש רקאנטי אוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון בעיתונאות ותקשורת, האוניברסיטה העברית, ירושלים.
 
דנית שלו
(צילום: סטודיו גילי ומירית)
תגובות
אין תגובות למאמר