כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביתן ספורטיבי לאלטמן

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.10.2013
/ 11:55

במסגרת האירועים שהתקיימו בחג סוכות האחרון, ערכה חברת 'סופר פארם' את פסטיבל 'גוד לייף' בטיילת חוף אכדיה שבהרצליה. האירוע, בו התקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה לצד מופעים, דוכנים של מותגי בריאות וספורט ועוד מגוון אטרקציות, נפתח במירוץ נשים במסלולים של 4 ו-8 ק"מ ובמסלול ריצה לכל המשפחה, דבר שהוא אך הגיוני, מאחר והאירוע כולו התקיים באווירה ספורטיבית במיוחד.

במסגרת האירוע, הפיקה חברת 'סמארט אנד לייט' את הביתן של חברת 'אלטמן', המתמחה בתוספי תזונה וברוקחות טבעית. הביתן של החברה נועד ליצור בולטות בשטח על ידי שימוש בצבעים של המותג של 'אלטמן', עם שמירה על תחושה ספורטיבית, קלילה ויציבה.

הביתן נבנה ותוכנן כך שיתאים לתנאי חוץ, ובבינוי שלו נעשה שימוש בהצללה עדינה תוך שימוש באלמנטים מעוגלים.
 
הביתן שימש לצרכי מכירה ביריד המיועד לכל המשפחה ולכן הכיל בתוכו מקום רב לתצוגת תכשירי החברה המיועדים לקהלי יעד שונים, וכלל מחסן נגיש וגדול.
 
ביתן אלטמן פסטיבל גוד לייף
 
ביתן אלטמן פסטיבל גוד לייף
(צילום: ההפקה)
תגובות
אין תגובות למאמר