כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.09.2013
/ 12:10

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

נסיעת מבחן

מה עושה חברה המייצרת משאיות במשקל 15 טון שרוצה להוכיח שלמשקל אין שום השפעה על הקלות בה ניתן לסובב את ההגה? נותנת לאוגר לנהוג במשאית. נכון, גם לנו זה נשמע כמו קטע מסרט מצויר מבית 'Looney Tunes', אבל זה בדיוק מה שעשו החבר'ה של VOLVO.
 
 
בניית מותג
 
לפעמים כל מה שצריך כדי לקבל חשיפה בין לאומית הוא פעילות דיירקט קריאטיבית, כמו זו שביצעה לאחרונה IKEA. ענקית הריהוט והעיצוב לבית פתחה סניף חדש בקרואטיה ברעש ובצלצולים. טוב, אולי לא בדיוק ברעש ובצלצולים, אבל היא כן פתחה סניף ראשון ברפובליקה הצעירה.
 
על מנת לקבל מקסימום של חשיפה, שלחה החברה הודעה לעיתונות, כמו כל חברה שרוצה שהעיתונות תשמע על הפעילויות שלה. רק ש'איקאה' עשו את זה בדרך המיוחדת שלהם.
 
 
מסלול מכשולים
 
מותג הרכב 'לקסוס' השיק לאחרונה באיטליה את הדגם ההיברידי החדש של החברה בפעילות יוצאת דופן. במסגרת פעילות נבחרה קבוצה של אנשים דרך עמוד הפייסבוק של החברה, שהוזמנו לשחק במשחק וידאו בו הם שולטים באמצעות טאבלט במסלול שצריך לבצע הרכב החדש.
 
הקאץ'- הם יושבים בתוך הרכב ומי שנוהג בו הוא לא אחר מנהג הפורמולה 1 האיטלקי ג'ארנו טרולי.
 
תגובות
אין תגובות למאמר