כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- קידום מכירות חללי

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.09.2013
/ 12:08

כדי לחגוג את הגעתו של הסרט 'סטאר-טרק – האויב בתוכנו' (into the darkness) לשירות הסרטים המקוון BlinkBox, החליטו אנשי החברה הבריטית לקיים פעילות קד"מ באחד ממרכזי קניות בממלכה המאוחדת. מאחר והסרט, האחרון בסדרת סרטי הקאלט 'מסע בין כוכבים', משך תשומת לב רבה כאשר יצא, בעיקר בשל קהילת המעריצים הרבה שיש לסידרה ברחבי העולם, החליטו אנשי החברה לקדם את הסרט באמצעות פעילות הקשורה באופן הדוק לתוכנו של הסרט.

במסגרת הפעילות המרשימה, חברו אנשי הערוץ המקוון לאמן האשליות סקוט פרסון, שהקים עבורם מכונת טלפורטציה, שבאמצעות טריק או שניים הצליחה לשגר אנשים רנדומלים מהקהל לחלקים שונים בקניון, ממש כמו בסדרת סרטי 'מסע בין כוכבים'. הקהל הנדהם חזה בפלא פעם אחר פעם, כאשר בסופו של דבר נחשפו לסוד הגדול, ולדרך בה הצליחו אנשי החברה לבצע את הפעלול המרשים.

 
BlinkBox זכורים לנו לטובה מפעילויות מרשימות נוספות שהם קיימו בעבר לצורך קידום התכנים שלהם. אחת מהפעילויות האלה חגגה לא מזמן את הגעתה של סדרת הפנטזיה האמריקאית 'משחקי הכס' לערוץ, במסגרתה הוצב שלד של דרקון ענק באחד מחופי אנגליה.
 
תגובות
אין תגובות למאמר