כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת"- טרה, קוקה קולה ו- YES

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.09.2013
/ 14:10

מדי רבעון, מעניקה ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי את פרס ההשקה המנצחת למהלכי השקות יוצאי-דופן, אשר עומדים בקריטריונים שנקבעו על ידי הוועדה.

לקראת התכנסותה של ועדת החדשנות להענקת הפרס עבור הרבעון השני השנה, הוגשו כ- 20 מועמדויות של מגוון מהלכי השקה ושיווק חדשניים בתחומים רבים, מתוכם: קוסמטיקה, מדיה, ביטוח, פיננסים, קמעונאות, תקשורת, פארמה ,מזון ומשקאות. 

הוועדה בחרה בשלוש השקות מנצחות מתוך המועמדויות:
 
גבינה צהובה נעם של טרה- בשל הצעד השיווקי המחוכם שלה, בו הדגישה אלמנט של חדשנות המוצר על פני מתחריו בקטגוריה- היותו נקי מחומרים משמרים, וכך לחלוש בתוך חודשיים בלבד על כ- 15% מהקטגוריה, כאשר עד אותו רגע נשלט שוק הגבינות הצהובות כמעט בלעדית על ידי תנובה.
 
YesMultiRoom של  YES- "יס מולטי-רום" מספק מענה לצורך של הלקוח לצפות בתכנים ובהקלטות מכל ממיר בבית גם אם תכנים אלה לא הוקלטו בו, אלא בממיר אחר. YES השכילה להדגיש את החדשנות הטכנולוגית של מוצר זה, ראשון מסוגו בארץ.
 
קמפיין השמות של "קוקה קולה"- "קוקה קולה" השכילו להבין כי הצרכן תר אחר חוויות פרסונליות אישיות משמעותיות בעולם המותגים הסובב אותו. המהלך השיווקי כלל מספר מימדים- מהם גם אפליקציה ייעודית, ויוזמת דיגיטל נוספת אשר כללה הקרנה של שמות בטיימס-סקוור בניו יורק.
תגובות
אין תגובות למאמר