כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.09.2013
/ 11:14

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פילטרים אמיתיים

לכל מקום שתביטו, תוכלו לראות אנשים מצלמים תמונות ומעלים אותן לרשתות החברתיות תוך שימוש בפילטרים של האפליקציות השונות, כגון אינסטגרם, היפסטמטיק וכד'. התרגלנו כל  כך לראות את העולם שלנו דרך פילטרים, עד שכמעט ושכחנו אך העולם האמיתי נראה.

פעילות חדשה של מותג משקפי השמש Ray Ban בבלגיה, לקח את חלונות הרכבת הקלה של בריסל והפך אותן לפילטרים חיים לעולם האמיתי, על מנת שהנוסעים בתחבורה הציבורית יוכלו להתנסות בעדשות השונות שיש למשקפי השמש של המותג להציע.
 
 
הקובייה החסרה
 
כולם אוהבים שוקולד. אם מישהו אומר לכם שהוא לא אוהב שוקולד, כנראה שהוא משקר, או שהוא מרגל של מעולם של חייזרים שמתכננים להשתלט על כדור הארץ. מותג השוקולד MILKA יצא בפעילות דיירקט חביבה בצרפת, כאשר הוציא סדרה של טבליות שוקולד שחסרה בהם קובייה אחת. הלקוחות שרכשו את מוצרי הסדרה, הוזמנו להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי ולדרוש את הקובייה הנעלמת. בנוסף, הם יכלו לשלוח את הקובייה לחברים, ולצרף לה הקדשה אישית.
 
 
מילים למאכל
 
רשת האוכל המקסיקני המהיר 'Taco Bell' לקחה את הזמן עד שייבאה לקנדה את להיט הג'אנק Doritos Locos Taco. הגולשים הקנדים חובבי הטעם הפיקנטי זעמו כאשר גילו זאת, והוציאו את הזעם שלהם ברשתות החברתיות, וקראו לרשת להעביר את הלהיט מעבר לגבול.
 
כאשר הרשת הביאה בסופו של דבר את ה- Doritos Locos Taco לקנדה, היא הזמינה את הגולשים הזועמים לארוחה על חשבונה, אבל בתנאי אחד. שהגולשים יאכלו את המילים שלהם. כדי לעשות את זה, הם הדפיסו על הטאקו של כל אחד מהם את ההודעה הזועמת שהשאיר ברשת באמצעות מדפסות לייזר מיוחדות.
 
תגובות
אין תגובות למאמר