כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שירה יעבץ אפל היא אשת השיווק של אוגוסט 2013

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.08.2013
/ 13:26

וועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, שירה יעבץ אפל, כאשת השיווק לחודש אוגוסט 2013. כידוע, פסטיבל ישראל, הנערך מזה 52 שנים, הוא אירוע תרבות רב-תחומי מהוותיקים והמשפיעים בארץ. עם זאת, בשנים האחרונות סבל הפסטיבל מירידה במעמדו וברלוונטיות שלו אל מול אירועי תרבות אחרים בתחום. שירה יעבץ אפל עמדה בפני אתגר משמעותי- השבת האירוע לקדמת הבמה התרבותית ולמעמדו הנושן, תוך שבירת התדמית המיושנת שדבקה בו בשנים האחרונות.

לצורך השגת מטרה זו, יזמה שירה יעבץ אפל סדרת מהלכים, ביניהם שינוי הרפרטואר של הפסטיבל דרך סדרה של מופעים איכותיים וצעירים, ויצירת עוגן מרכזי לפסטיבל- מופע האיחוד המצליח של להקת "כוורת" - כאשר שתי ההופעות הראשונות התקיימו בבריכת הסולטן בירושלים, ובעקבות העובדה שהכרטיסים נחטפו תוך שעה נוספו הופעות בפארק הירקון בתל אביב, העתקה של במות המופעים מתיאטרון ירושלים- בו התרכזו המופעים בעבר, למגוון מיקומים בלתי-שגרתיים ברחבי העיר, יצירת תפיסה תקשורתית חדשה, המשלבת בתוכה אלמנטים מעולמות המוסיקה, המחול והתיאטרון, והדגשת מיקום המופעים באתרים ירושלמים מרכזיים.

בעקבות מהלכים אלה, נמכרו בשנה הנוכחית מספר שיא של כרטיסים בהשוואה לחמש השנים האחרונות, למעלה מפי 2 משנמכרו אשתקד. כ-50,000 איש פקדו את אירועי הפסטיבל השונים בסך הכל, זאת בשעה שתקציב הפרסום לא עלה- אלא אף צומצם בכ-30%.
 
על שינויים מהותיים אלה בתפיסת הפסטיבל ועל השבתו למרכז השיח התרבותי הישראלי כמותג מוביל, ראתה לנכון ועדת השיווק של איגוד השיווק לבחור בשירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, כאשת השיווק לחודש אוגוסט 2013.
 
שירה יעבץ אפל
(צילום: יח"צ)

 

תגובות
אין תגובות למאמר