כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ספרייט ממשיכה לרענן

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.08.2013
/ 9:42

מותג המשקאות הקלים 'ספרייט' השיק לאחרונה, במסגרת פעילות הקד"מ האחרונה של החברה, מתחם מיוחד בו יוכלו המתרחצים בים להצטלם לסרטון וידאו אישי משעשע ומרענן.

במסגרת הפעילות, המתרחצים מוזמנים להצטלם לסרטון אישי "מרענן" באמצעות מצלמה מיוחדת, אשר מצלמת 1500 פריימים בשנייה, בהילוך איטי. לאחר מכן, הסרטונים יעלו לפייסבוק האישי של המצולמים וליוטיוב. כוכב הסרטון שיזכה בכמות הצפיות הגבוהה ביותר ביוטיוב, יזכה בסוף שבוע מפנק עם חבריו בוילה עם בריכה מלאת בפינוקים והפתעות. כוכבי סרטונים נצפים נוספים יוכלו לזכות במיני מקרר של ספרייט.

המהלך הינו כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר וברחובות ישראל למותג "ספרייט". הקמפיין הרב-פלטפורמי החל בתחילת אוגוסט תחת הכותרת "Refresh It" כאשר מטרת הקמפיין היא להפוך את המותג למרענן הרשמי של הקיץ הישראלי.
 
הפעילות תתקיים בתאריכים הבאים:
 
ת"א- חוף  מציצים, 26-27/8
 
אילת- במסיבות פאנג'ויה, 29-30/8.
 
פעילות ספרייט בחופים
 
פעילות ספרייט בחופים
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר