כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- משפחה לא בוחרים

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.08.2013
/ 15:15

יקב טפרברג 1870 יוצא לקראת החגים הקרובים, לראשונה בתולדותיו, בקמפיין פרסומי אשר יתנהל כל כולו במדיה הדיגיטלית. הקמפיין, מבית סוכנות הפרסום 'אקליפטוס', מציג סדרה של סרטונים משעשעים אשר ממחישים את הדרכים בהן יכולה המשפחה להביך ליד שולחן החג.

קמפיין הסרטונים של החברה ילווה בפעילות אינטרנטית משלימה בשיתוף עם עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים', אאחד מעמודי הפייסבוק הפופולרים בישראל. במסגרת פעילות זו, יתבקשו הגולשים לשתף את חברי העמוד בסטטוסים המביכים ביותר שנכתבו להם על ידי בני משפחתם. בין המשתתפים יוגרלו מארזי יין לחג, בעוד הזוכה במקום הראשון יטוס לחופשה זוגית בטוסקנה.

מנהל השיווק של היקב, רועי הראל, מסר כי האסטרטגיה התקשורתית של החברה לקראת החגים היתה להתמקד בסביבה המשפחתית, עם קמפיין הומוריסטי. "לכן בחרנו ביוטיוב כפלטפורמה מושלמת עבורו. בנוסף רצינו לשתף את הגולשים ולכן השלמנו את המהלך עם במה אמיתית לגולשים בדמות פעילות הפייסבוק."
 
עלות הקמפיין מוערכת בכחצי מיליון שקלים.
 

 

תגובות
אין תגובות למאמר