כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חדש לכללית

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.08.2013
/ 13:32

שירותי בריאות כללית עולים היום (25/8) בקמפיין לשירות ייחודי: רופאי ילדים און־ליין בסמארטפון. הקמפיין, בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים יעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות למשך שבועיים, באמצעות משרדי הפרסום מקאן-אריקסון וטוויסטד.

את הקמפיין מובילים דמויותיהם המאוירות של גורי אלפי וחמודי, אשר מדגימים שלל סיטואציות לא צפויות בהם הורים לילדים זקוקים לייעוץ רפואי.  הקמפיין מבוסס על התובנה שילדים מוצאים את הזמן והמקום הכי לא מתאים להרגיש לא טוב או להזדקק לייעוץ רפואי והתייעצות ראשונית עם רופאי ילדים באמצעות הסמאטרפון מהווה פתרון.  

לצד הפרסום בטלוויזיה וברדיו יעלה קמפיין אינטרנט המציג מגוון חוקי מרפי של הילדים  ומזמין את הגולשים לקחת חלק בכתיבת "אוסף החוקים הגדול של חוקי מרפי לילדים". בשת"פ עם עמוד סטטוסים מצייצים הגולשים מוזמנים להעלות סטטוסים עם הצעות לחוקים משלהם. בנוסף הופק סרטון ויראלי משעשע בנושא ביחד עם "שרוטונים". 
 
 
ראש אגף שיווק: טלי סקלר
מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך
מנהלת פרסום: ענת איתן
מנהל תחום דיגיטל בשיווק: רונן רמז
 
מקאן אריקסון: 
סמנכ"לית לקוחות: עדי אורן
סמנכ"ל פלנינג: עמית פס 
סמנכ"ל קריאטיב: סיגל עבודי 
מנהלת לקוחות: מנהלת לקוחות
תקציבאית: נגה לביא 
פלנרית: הדר שוקי 
קופירייטר: אודי אביטל 
ארט: גלעד הירש 
חברת הפקה: סטנגה
 
טוויסטד:
סמנכ"ל קראייטיב: אייל גן מור 
מנהל קראייטיב: יגאל לוי 
פלאש: עידן טל
ארט: דוריאל אלון
קופי: אלעד גייזלר
ניהול לקוחות: הדר רומנו ושגיא לוי 
מנכלים: קרן פרידמן, אלון מוליאן
תגובות
אין תגובות למאמר