כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חמישה רעיונות שיווקיים מבריקים באירועי מוזיקה

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.08.2013
/ 10:49
כל מי שהיה אי פעם בפסטיבל מוזיקה כלשהו מכיר את זה. כאילו לא מספיק ששילמתם ממיטב כספכם על מנת להיכנס למתחם הסגור של הפסטיבל, עכשיו גם תוקפים אתכם מכל עבר קידום המכירות של החברות הגדולות, שמנצלים את ההזדמנות להזכיר לכם שהמותג שלהם הוא הכי הכי, כשהם משוכנעים שעכשיו הוא הזמן הטוב ביותר לתת לכם ערימה של דפים צבעוניים, שרוב הסיכויים שתזרקו מאוחר יותר.
 
אבל זה לא חייב להיות כך. דווקא מאחר והקהל מעביר תקופה ארוכה במתחמי הפסטיבלים השונים, זוהי הזדמנות מצוינת לעשות פעילות קריאטיבית שתשאיר את המותג שלכם עמוק בתוך התודעה שלהם.
 
הנה כמה דוגמאות לפעילויות פשוטות, אך מבריקות, שעושות בדיוק את זה.
 
מותג הטיפוח Garnier יצא מנקודת הנחה שהמשתתפים בפסטיבלים השונים מעבירים לעתים כמה ימים הרחק מהציוויליזציה, ואף חמור מכך, ממקלחת נוחה. לכן, הקימו אנשי החברה בפסטיבל Bonnaroo, שהתקיים בחודש יוני האחרון בטנסי, עמדת חפיפה מיוחדת עבור המבקרות בפסטיבל.
 
פעילות גרנייר
(צילום: Erika Goldring / BizBash)
 
מסיבות אוזניות הן טרנד שתופס תאוצה בשנים האחרונות. הרעיון העיקרי הוא לתת לחוגגים אפשרות לבחור בין כמה תקליטנים לפי ערוצים שמשודרים בשידור ישיר לאוזניות האלחוטיות שלהם. מותג מוצרי האודיו והאוזניות 'Philips' החליט שזו תהיה הזדמנות מעולה לחשוף בפני הקהל הצעיר את האוזניות האלחוטיות שלו.
 
פעילות פיליפס
(צילום: Philips)
 
מותג הבירה ההולנדי היינקן, הודיע למשתתפים בפסטיבל המוזיקה 'פיצ'פורק' כי הוא המציא מחדש את מקרר הבירות. המותג הקים אזור ברים מיוחד בפסטיבל, שנבנה בתוך מתחם ממוזג, אחד היחידים בפסטיבל, וכך משך אליו את המבקרים הרבים שרצו לברוח לרגע מהשמש היוקדת.
 
פעילות היינקן פיצ'פורק
(צילום: Jenny Berg / BizBash)
 
זוכרים את תכנית הטלוויזיה "pop up videos" של VH1? אז מסתבר שגם אם אתם לא, אנשי התחנה זוכרים גם זוכרים, ואפילו החליטו לשדר אחת בלייב מפסטיבל 'לולהפלוזה' האחרון שהתקיים בשיקגו. במסגרת הפעילות הזו, שעשתה שימוש במציאות מרובדת, הקימו אנשי הערוץ לחיים את התכנית הוותיקה.
 
פעילות פופ אפ - VH1
(צילום: Barry Brecheisen)
 
אם יש דבר אחד שחסר בפסטיבלי מוזיקה, זה משחקי מחשב. זה לפחות מה שחשבו לעצמם אנשי 'Sony PlayStation' כשהם הקימו את מתחם ה- VIP המפואר הזה, בצמוד לבמה של 'רד בול'. חלומו הרטוב של כל גיימר.
 
פעילות פלייסטיישן - לולהפלוזה
(צילום: Barry Brecheisen)
תגובות
אין תגובות למאמר