כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין מרענן ל'ספרייט'

מאת: חדשות 'מפיק' /
18.08.2013
/ 12:05

"קוקה-קולה ישראל" משיקה החודש לראשונה "שלטים מרעננים" של המותג "ספרייט" בתחנות אוטובוס מרכזיות של חברת הפרסום JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס בעיר תל-אביב. "השלטים המרעננים" יצננו את העוברים והשבים בימי הקיץ החמים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.

כמו כן, ייתלה ברחוב אבן גבירול בת"א שלט ענק עם אפקטים ויזואליים, אשר לאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית, להענקת תחושת רעננות סנסורית. השלטים צפויים להוות אטרקציה ולמשוך תשומת לב רבה. יובהר כי כל השלטים מופעלים על ידי מנגנון מיוחד שמשתמש בסירקולציה של מים.

המהלך הינו כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר וברחובות ישראל למותג "ספרייט". הקמפיין הרב-פלטפורמי יחל בתחילת אוגוסט תחת הכותרת "Refresh It" כאשר מטרת הקמפיין היא להעצים את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט בשיאו של הקיץ הישראלי החם.
 
קמפיין ספרייט
 
מאנשי המותג נמסר כי המגמה העולמית החדשה בעולם הפרסום דוגלת בפרסום אשר מעניק ערך למרחב האורבני בה הוא מופיע. רעיון ה"שלטים מרעננים", אשר יוכלו לצנן את העוברים והשבים במהלך החודש החם ביותר בשנה, מעביר את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט ואת המסר "Refresh It" שמלווה את המותג.
 
יש לציין שהתגובות ברשת לגבי שלטי הפרסום החדשים של המותג נעות על הסקאלה שבין הומור וטינה.
 
"אם זה מתיז לי על האייפון, דמם בראשם" כתבה אחת הגולשות, "אם טיפה אחת תגע בי אני אצית את שלט הפרסום המרענן שלה", היה המסר שהשאיר גולש אחר. גולשים אחרים דווקא קיבלו בהומור את השלטים החדשים וכתבו כי הם שמחים שמישהו לוקח על עצמו סוף סוף את התפקיד לרענן את הקיץ הקשה.
תגובות
אין תגובות למאמר