כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין אינטראקטיבי למפעל הפיס

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.08.2013
/ 9:27

מפעל הפיס עלה השבוע בקמפיין חדש למנוי פיס לקראת ראש השנה, בו הוא מזמין את הגולשים להיכנס לאתר מיוחד באינטרנט שהוקם במיוחד לפרויקט זה, ושם לכתוב או להקליט ברכת שנה טובה אישית ומקורית ליקיריהם. הברכות הנבחרות יפורסמו על גבי שילוט חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ וישודרו בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.

סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, דורון אנגל, סיפר כי הרעיון עלה כאשר הבחינו בכך שאנשים משלבים בהתכתבויות שלהם ברכה שמאחלת להם טלפון מאראלה ממפעל הפיס. "החלטנו ללכת בגדול ולאפשר למברכים לברך את יקיריהם, במשך יום שלם ברדיו או על גבי שלטי חוצות. היום, בתקופת ה"לייק" וה"שייר" בפייסבוק, כולם רוצים לשתף את כולם באהבתם ובברכתם. גם כשזו אישית."

קמפיין מפעל הפיס
 
הקמפיין, בעלות 2.5 מיליון שקלים, שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם, עלה השבוע באינטרנט, ובסלולר. הברכות הנבחרות יפורסמו על גבי שלטי חוצות ובכל תחנות הרדיו במהלך חודש ספטמבר.
 
על מנת להשתתף, יש להיכנס לאתר המיוחד שנבנה, למלא פרטים ולנסח ברכה מקורית שמסתיימת במשפט "והלוואי ואראלה תתקשר אלייך". 
 
תגובות
אין תגובות למאמר