כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק אוניברסיטאי לתוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.08.2013
/ 15:21

אוניברסיטת תל אביב תוביל את השיווק החברתי של התוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים מטעם משרדי הבריאות, החינוך, התרבות והספורט.

צוות מהחוג לתקשורת באוניברסיטת תל-אביב, בראשות פרופסור נורית גוטמן, נבחר לנהל את תהליך המחקר והשיווק החברתי-שיתופי של התכנית הלאומית. לדברי פרופסור גוטמן, מודל העבודה מבוסס על ניסיון מוצלח של אוניברסיטת סטנפורד לחבר כוחות בין גורמי ממשל, אקדמיה, הקהילה, ארגוני המגזר השלישי ואנשי מקצוע, במטרה לקדם שינוי בהרגלי אורח חיים של הציבור בתחומי הבריאות. החידוש במודל הנוכחי הוא בהיותו משלב מעורבות של הציבור גם באמצעות רשתות חברתיות. 

מנהלי התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים מטעם שלושת משרדי הממשלה הם:
 
פרופסור דני מורן, ראש התכנית הלאומית, רותי ויינשטיין - מנהלת המחלקה לקידום בריאות במשרד הבריאות, עירית ליבנה, המפקחת על תחום הבריאות במשרד החינוך ושלומית ניר-טור, מנהלת המחלקה לספורט עממי וספורט נשים במשרד התרבות והספורט.
 
מרכז את האסטרטגיה והמיתוג של התוכנית ,רמי הסמן, מרצה לשיווק חברתי ומדיני במרכז הבינתחומי בהרצליה ויועץ אסטרטגי מוכר (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, המרכז הלאומי להשתלות-אדיועוד). 
 
הצוות תחתיו כולל את: אופיר רייכמן, מנהל התקשורת השיווקית (לשעבר עורך וכתב בחדשות ערוץ 2 וכיום מרצה לתקשורת), שושה כהן, מנהלת הקריאטיב- בעלת משרד הרעיונאות 'פשוט=חכם', אמנון אילוז  מנהל עיצוב וארט- ממשרד רה-לבנט דיזיין, העוסק במיתוג ופרסום של רשויות, גופים עסקיים ומוסדות חברה ותרבות, פנינה שלו, מנהלת יחסי הציבור, מ'שלו תקשורת' (המשמשת, בין היתר, גם כיועצת התקשורת של שרת הבריאות, יעל גרמן) וגל יעבץ,  אחראי דיגיטל (לשעבר דובר עמותת על"ה לחולי המופיליה ויועץ לארגונים חברתיים בתחום הדיגיטל). 
תגובות
אין תגובות למאמר