כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'אלפרו' עולה בקמפיין דיגיטל ושילוט חוצות רחב היקף

מאת: חדשות 'מפיק' /
13.08.2013
/ 14:08

חברת אלפרו, אחת מהמובילות בתחום משקאות תחליפי החלב עולה בקמפיין דיגיטל ושילוט חוצות רחב היקף, תחת הסלוגן "צומח פה משהו טוב", בהשקעה של 500,000 שקלים.

המהלך של 'אלפרו' בישראל מגיע על רקע צמיחה מואצת של הקטגוריה בארץ ובעולם, הנובעת בעיקר מהרחבת הקטגוריה לתחומים נוספים בעולמות הצומח. השקת משקה השקדים ומשקה אגוזי הלוז בישראל הוא המשך ישיר למיצוב החדש של אלפרו בעולם, בו המותג מרחיב את היריעה והופך ממותג אשר התמחה בייצור משקאות סויה בלבד, למותג המתמחה בייצור של מגוון משקאות מהצומח על בסיס סויה, אורז, שקדים, אגוזי לוז ועוד.

שני המשקאות החדשים, משקה השקדים ומשקה אגוזי לוז מצטרפים למשקה האורז החדש, שהושק במאי האחרון. המשקאות החדשים נותנים מענה לצרכנים הרגישים ללקטוז ולקהל הולך וגדל של שוחרי בריאות, טבעוניים ושומרי כשרות.
 
במסגרת קמפיין הדיגיטל שיעלה השבוע למשך שלושה שבועות, מציעה אלפרו להטיס את הגולשים ליפן. הקמפיין שיעלה ב- YNET יפנה למיני סייט בו יוזמנו הגולשים להעלות לאתר הפעילות תמונה מקורית שצולמה על-ידם, באמצעות אפליקציית אינסטגרם, המסמלת צמיחה, בין אם צמיחה אישית, ציבורית, רגשית, רעיונית, וכיו"ב. מבין התמונות שיועלו לאתר הפעילות תיבחר תמונה אחת על-ידי חבר השופטים שמי שהעלה אותה יוכל לזכות בפרס הראשון, חופשה זוגית בטוקיו, יפן. בנוסף, יבחרו 10 תמונות נוספות, של 10 משתתפים שונים, שייהנו מפרסים נוספים. הכול בכפוף לתקנון כפי שמופיע באתר הפעילות.
 
קמפיין אלפרו
 
קמפיין אלפרו
(צילום: אינסטגרם)
תגובות
אין תגובות למאמר