כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
13.08.2013
/ 11:27

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

נסיעה עירונית

מותג הרכב העירוני היוקרתי 'MINI' החליט לתקשר עם המעריצים שלו בדרך אינטראקטיבית במסגרת הפעילות 'Art Beat'. במסגרת פעילות זו ציפו אנשי החברה את אחד מהרכבים שלהם ב- 48,000 נורות לד, במטרה להפוך אותו למסך נייד.
 
לאחר מכן, הוזמנו גולשי האינטרנט ברכבי העולם ליצור אינטראקציה עם הרכב, תוך כדי שהוא נוסע ברחבי לונדון.
 
 
מגזין מוזיקלי
 
מגזין המוזיקה הנחשב Billboard יצא בפעילות קידום בברזיל שנועדה לבדוק מי הם חובבי המוזיקה האמיתיים בין קוראי המגזין. במסגרת הפעילות, הוצבה מכונה בחזיתן של חנויות לממכר מגזינים, אליהן יכלו חובבי המוזיקה לחבר את האייפון שלהם. במידה והטלפון הנייד שלהם הכיל יותר מעשרים שירים של האמן שהופיע על שער המגזין, הם קיבלו אותו בחינם.
 
 
ובינתיים ביפן
 
היפנים ידועים בפעילויות קידום מכירות, איך לומר, יוצאות דופן. ואנחנו אפילו לא מתכוונים להתחיל לדבר על הפרסומות היפניות, שמצליחות להגיע לפעמים לשיאים של טירוף.
 
אז הפעם, רשת מסעדות מזון מהיר יפנית החליטה להיעזר בשירותיה של הילדה המתה מהסרט 'The Ring' כדי לקדם את המכירות שלה, זאת באמצעות פעילות קצת מלחיצה שביצעה באחד הסניפים.
 
קידום מכירות יפני THE RING
 
קידום מכירות יפני THE RING
 
קידום מכירות יפני THE RING
תגובות
אין תגובות למאמר