כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מותג הבירה שנלחם על הזמן החופשי שלכם

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.08.2013
/ 15:44

מותג הבירות ההולנדי 'אמסטל', שנכנס לאחרונה לשוק הבירות הבולגרי, מנסה שוב להיכנס לתודעתם של אנשי העסקים הבולגרים, כאשר הוא ממשיך את קו המחשבה של פעילותו הקודמת במדינה הבלקנית.

הרעיון של הקמפיין מתבסס על המירוץ האינסופי של האדם המודרני, ובעיקר של אנשי העסקים שאיבדו זה מכבר את מעט הזמן החופשי שלהם, בשל ההשתעבדות שלהם למכשירים הסלולריים שלהם, ולהפרעת הקשב הגלובלית של העולם, שמכריחה אותם לרוץ ממקו למקום ולא לבזבז חלילה דקה אחת מיותרת, כי הרי זמן שווה כסף, והרבה.

במסגרת הפעילות הקודמת של המותג, הוקמו בברים נבחרים בבולגריה ארוניות מיוחדות, בהן יכלו הלקוחות להפקיד את הטלפון הנייד שלהם. כל מי שעשה זאת, קיבל בירה 'אמסטל' בחינם, ואת ההזדמנות יוצאת הדופן ליהנות מהבירה בשקט.
 
 
הפעם, אנשי המותג לוקחים את הקמפיין צעד קדימה, ודורשים מאנשי העסקים שיאבקו באינסטינקט התזזיתי שלהם, ויעמדו למשך שלוש דקות בלי לעשות כלום.
 
לשם כך, הוקמה המכונה הראשונה בעולם שמעניקה בירות למי שלא עושה כלום. המכונה, שהוצבה במרכז העסקים של סופיה- בירת בולגריה, הציע 'אמסטל' בחינם לכל דורש. זאת בתנאי שהוא יעצור לרגע, ויעמוד מולה למשך שלוש דקות תמימות, בלי לעשות כלום. קל מאוד להבין למה הפעילות הזו הצליחה כל כך.
 
 
המדור תוהה מתי תוקם מכונה כזו בתל אביב.
תגובות
אין תגובות למאמר