כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מוציאים את הבמבה מהקופסה

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.08.2013
/ 10:00

בעקבות ההצלחה של המשחק הדיגיטלי 'סיפורי במבה שלי', חברת אסם קיימה במהלך השבועות האחרונים פעילות חווייתית רחבת היקף במתחם סינמה סיטי גלילות, בו היא הזמינה את הקהל הרחב לשחק במשחק החדש של המותג באחד משני המתחמים המיוחדים שהקימה. כל מי ששיחק באחת מהעמדות הרבות שהוקמו במתחמים, יכל לקבל במקום את הציור האישי שלו מודפס ואפילו תמונה אישית עם דמות התינוק של במבה.

במהלך המשחק התבקשו הילדים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים. מבין הציורים שהועברו לחברת 'אסם' יבחרו הציורים אשר יתאימו ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה.

המשחק הנו חלק מקמפיין תדמית רחב היקף שאסם מבצעת בימים אלה לבמבה, אשר כולל טלוויזיה וקולנוע באמצעות משרד הפרסום Publicis ופעילות קד"מ באמצעות משרד השיווק החוויתי אינוויז'ן, בהשקעה כוללת של כ- 10 מיליון שקלים. הקמפיין מדבר על הרגעים בהם נעים גם למבוגרים לחזור לרגע לחוויות הילדות הנעימות שלהם.
 
פעילות במבה בסינמה סיטי
 
פעילות במבה בסינמה סיטי
 
פעילות במבה בסינמה סיטי
 
פעילות במבה בסינמה סיטי
(צילום: עופר עמרם)
 
 
 
צילום: עופר עמרם
תגובות
אין תגובות למאמר