כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
06.08.2013
/ 13:43

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

אינטרנט חי במיוחד

אנחנו מתחילים הפעם בפעילות המטורפת של טויוטה בדרום אפריקה. החברה השיקה אתר אינטרנט מיוחד עבור ה- RAV4 החדשה שלה. הבעיה? הרכב מיועד עבור אותם אנשים שמעדיפים להעביר את הזמן הפנוי שלהם בחיק הטבע, בטיולים אתגריים מסוגים שונים, ולא מול מסכי המחשב.

הפתרון- להביא את אתר האינטרנט אליהם לטבע.
 
 
האנימציה הלבישה של קוקה קולה
 
קוקה קולה ידועים לטובה בפעילויות החווייתיות שלהם. הפעם, הם ממשיכים את הקו שהתחילו בחודשים האחרונים, כאשר הם התחילו לנסות לשכנע אותנו שקיים קשר חד משמעי בין המשקה המתוק שלהם ובין חיוכים.
 
הפעם, אנשי החברה הוציאו את פעילות 'הסרט הלביש'. במסגרת הפעילות הזו, הם שלחו לאנשים ברחבי העולם חולצות שייצגו פריימים שונים מסרט מצוייר. כל מי שקיבל את החולצה הצטלם איתה וכך נוצר לו הסרט המצוייר.
 
 
מעקב צמוד
 
אנחנו מקנחים בפעילות פשוטה מאוד אך עם זאת אפקטיבית במיוחד של וולוו, שנועדה ליצור חשיפה רחבה למערכת הבלימה האוטומטית של המותג. במסגרת פעילות זו, כל מה שעו מנהלי המדיה החברתית של מותג הרכב, הוא לעקוב אחרי משתמשים שונים בטוויטר.
 
התבלבלתם? פרטים בסרטון
 

 

תגובות
אין תגובות למאמר