כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אינוויז'ן מפיקים פעילות חווייתית לבמבה

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.08.2013
/ 15:22

בעקבות ההצלחה של המשחק הדיגיטלי החדש, 'סיפורי במבה שלי', חברת אסם מזמינה את הקהל הרחב לשחק במשחק החדש של המותג באחד משני המתחמים המיוחדים שהקימה במתחם סינמה סיטי גלילות. כל מי שישחק באחת מהעמדות הרבות שיוקמו במתחמים, יוכל לקבל במקום את הציור האישי שלו מודפס ואפילו תמונה אישית עם דמות התינוק של במבה. המתחמים יופעלו עד ה- 9 לאוגוסט.

במהלך המשחק מתבקשים הילדים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יוכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים. מבין הציורים שיועברו לחברת אסם יבחרו הציורים אשר יתאימו ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה.

השלב הראשון של המשחק פתוח לקהל הרחב ואפשר לשחק בו באתר, ובאפליקציה, כאשר מעת לעת יתווספו פרקים נוספים.
 
המשחק הנו חלק מקמפיין תדמית רחב היקף שאסם מבצעת בימים אלה לבמבה, אשר כולל טלוויזיה וקולנוע באמצעות משרד הפרסום Publicis ופעילות קד"מ באמצעות משרד השיווק החוויתי אינוויז'ן, בהשקעה כוללת של כ- 10 מיליון שקלים. הקמפיין מדבר על הרגעים בהם נעים גם למבוגרים לחזור לרגע לחוויות הילדות הנעימות שלהם.
 
פעילות במבה 2013
תגובות
אין תגובות למאמר