כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין ספורטיבי- כשמותגי הספורט מקדמים מכירות

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.08.2013
/ 15:02
מותגי הספורט הגדולים ידועים בשיתופי הפעולה המעניינים שלהם עם ספורטאים שונים לצורך קידום מכירות מסוג זה או אחר. אנחנו מכירים את זה עוד מהימים בהם מותג הנעליים 'נייקי' הקדיש לשחקן הכדורסל האגדי מייקל ג'ורדן את נעלי ה'אייר ג'ורדן' המפורסמות, שכל ילד בשכונה רצה. לאט לאט יכולנו לשים לב לכך שכל ספורטאי שמכבד את עצמו התהדר במותג פרטי שהוקם במיוחד בעבורו על ידי אחת החברות הגדולות, אם זה דיוויד בקהאם, טייגר וודס או גל פרידמן.
 
אז הפעם אנחנו נתקלים בשתי פעילויות של אחד ממותגי הספורט היותר גדולים בעולם, אדידס, שממשיך להשקיע את כל מרצו במיתוג ובאימוץ של כוכבי ספורט לצורך תועלתו האישית.
 
נתחיל דווקא עם פרסומת חדשה של המותג, בה מככב ה- BFF החדש של נשיא המדינה שמעון פרס- ליונל מסי. הפרסומת, שמתהדרת בכותרת המפוצצת The new speed of light מנסה להראות כמה מוצרי הספורט של החברה עוזרים לכדורגלן המוכשר להגיע למהירויות מטורפות. הניסיון הזה נעשה באמצעות חליפת אור מיוחדת שהולבשה על הפרזנטור בעת הצילומים שנעשו בחושך.
 
 
התוצאה עושה בסופו של דבר את העבודה ומעבירה את המסר הנכון, אם כי, היינו מצפים לסרטון מעט יותר אטרקטיבי ויזואלית.
 
במסגרת הפעילות השנייה שאנחנו מתכוונים להתמקד בה היום, הקימה החברה חנות פופ-אפ בה הוצעו למעריצים נעלי כדורסל חתומות על ידי שחקן ה'שיקגו בולס' - דריק רוז במתנה, כשכל שעליהם לעשות הוא פשוט להגיע לחנות ולקחת אותן. הקאץ'- הנעליים עומדות על מדף בגובה שלושה מטרים, מה שהיווה אתגר לא קטן בעבור המעריצים.
 
כמו שאתם בוודאי יכולים לנחש, הפעילות יצרה באזז לא קטן ברשתות, ולוותה בקמפיין ענק.
 
תגובות
אין תגובות למאמר