כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צל"ש לשלוש חברות קד"מ ישראליות ב-GLOBAL AWARDS

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
20.09.2007
/ 11:44

חברות הקד"מ 'לעומק התודעה', 'טרגט מרקט' ו'מומנטום' זכו אמש בציון לשבח, במסגרת תחרות הקד"מ הבינלאומית ה-GLOBAL AWARDS.

 

השנה התמודדו בגמר העולמי 43 קמפיינים ישראליים, כאשר מבין המתמודדים זכו לציון לשבח, כאמור, שלושה קמפיינים: הקונדום הענק של דורקס בהפקת 'לעומק התודעה', תחרות אלוף הכדורגל של קורנפלקס תלמה ו'מוטורולה אורבן מיוזיק' בהפקת טרגט מרקט, ופרויקט 'זרעים של תקווה' שהתקיים לאחר מלחמת לבנון השנייה, בהפקת מומנטום.

 

יצוין כי כבר לפני כחודשיים נבחר פרוייקט הקונדום הענק לאחד הקמפיינים המומלצים של חברת דורקס העולמית.

 

תחרות ה-GLOBAL AWARDS נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על-ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתערוכות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-16 קטגוריות.

 

מנהל מחלקת הקד"מ ב'לעומק התודעה', גל מרקוביץ', מבסוט כצפוי: "זה כבוד בלתי רגיל עבורנו לקבל ציון לשבח בתחרות עולמית בעלת שם בקרב המקצוענים. במהלך השנה החולפת הקמנו מחלקת קד"מ איכותית שיכולה להתחרות בכבוד מול חברות קד"מ ותיקות בארץ ובעולם".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: