כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סמסונג ישראל בקמפיין חדש

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.07.2013
/ 17:30
סמסונג ישראל יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת סדרת הטאבלטים החדשה GALAXY Tab 3 דגמי ה-7 אינץ', ה- 8 אינץ' וה- 10.1 אינץ'. הסדרה כולללת את השירות Smart VOD שעולה לראשונה בישראל, ומאפשר לצפות במגוון עשיר של תכנים ובהם סרטים, סדרות, הופעות ועוד באמצעות הטאבלט. 
 
הקמפיין שמבוצע ע"י משרד הפרסום ליאו ברנט יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובשילוט חוצות למשך שבועיים. בנוסף, כחלק מהקמפיין, בחרה סמסונג ישראל לקיים פעילות בפייסבוק וכן על גבי קיר הקרייה המרכזי. הקמתו של הקיר הסתיימה הבוקר ועליו אלפי מדבקות שמשקפות את התכנים שניתנים חינם ללקוח באמצעות שירות ה- Smart VOD החדש וראפליקציית "עברית". העוברים והשבים מוזמנים לשלוף מדבקה, לסרוק את הקוד ויכולים לזכות בטאבלט מתנה. בכל יום תחלק סמסונג 6 טאבלטים למשך שבועיים ימים. 
 
בנוסף עם השקת שירות ה- Smart VOD בקו מוצרי הטאבלט, הכריזה סמסונג על מבצע במסגרתו יקבל כל רוכש Galaxy Tab 3, הטבה משמעותית של 6 חודשי מנוי במתנה ויוכל ליהנות מצפייה בלתי מוגבלת בכל התכנים המוצעים במנוי, ובכלל זה גם הטבה על מרבית הסרטים שבשירות. האפליקציה הינה מובנית במכשיר והמנוי ניתן אוטומטית על ידי מערכת חכמה ומתקדמת.
 
תגובות
אין תגובות למאמר