כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסטיק FIVE במבצע קיץ לוהט

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.07.2013
/ 14:30

חברת ריגלי, נותנת החסות הרשמית בישראל של הסרט "וולברין" מסדרת סרטי X-MEN שעולה היום לאקרנים ברחבי הארץ, משיקה סדרת מסטיקים חדשה מבית המותג Five, במהדורה מוגבלת של שלושה טעמים קיציים, ועל הדרך מעניקה מגוון פרסים - אלפי כרטיסי קולנוע לסרט וולברין, תיקים ממותגים והפרס הראשון- טיסה זוגית לאיסלנד, למסע מעורר חושים לאורך מעגל הזהב הכולל צפייה בגייזרים, נסיעה על אופנועי שלג וצפייה בזוהר הצפוני. 

המהלך הוא חלק משיתוף הפעולה בין מותג Five לחברת 20th CENTURY FOX, הכולל קמפיין שעלותו 2 מיליון ₪.  
"שיתוף הפעולה בינינו לבין המותג וולברין שהוא אחד המותגים האהודים בעולם ובישראל תואם את עולם התוכן של מותג מסטיק Five " אומר עמוס פם, מנהל השיווק של ריגלי ישראל. "הסרט 'וולברין' כמו גם סדרת המסטיקים של Five, פונים לקהל צעיר וטרנדי, קהל מעודכן שאוהב מותגים בינלאומיים ומחובר לאופנה העכשווית תוך חיפוש אחר הריגוש הבא. מהלכי ההשקה שערכנו בשנים האחרונות שכללו חסות ושיתופי פעולה עם כוכבי וסרטי הווליווד הוכחו כמוצלחים בכל הנוגע לחיבור המותג לקהל היעד. כך היה כשערכנו את שיתוף הפעולה למסטיק Five עם הסרט 'משחקי רעב' ולמסטיק אורביט בקמפיין הפרידה משאריות האוכל עם השחקן אנטוניו בנדרס."  

במסגרת שיתוף הפעולה, הצרכנים יוזמנו להשתמש בקוד היוניקי הנמצא בתוך האריזות של מסטיק Five המשתתפות במבצע ואשר עוצבו במיוחד לרגל המבצע, להזין את הקוד באתר המבצע ולקבל הזדמנות לזכות בפרסים השווים. 
 
 
 
 
 
תגובות
אין תגובות למאמר