כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.07.2013
/ 11:08

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

טיסה בהפתעה

אנחנו מתחילים את המסע שלנו בפעילות המטורפת של מותג הבירה ההולנדית 'היינקן'. אנשי החברה, שידועים בפעילויות הקד"מ המטורפות שהם עושים בשנים האחרונות, הציבו בנמל התעופה קנדי שבניו יורק את 'רולטת ההמראות'. במסגרת הפעילות, הציעו אנשי החברה לעוברי אורח שהיו בדרכם לטיסה שלהם להשתתף בהגרלת חופשה בחינם ביעד כלשהו בעולם.
 
הקאץ'- הם יגלו מה היעד אליו ייסעו רק אחרי שיתחייבו להשתתף בפעילות, והם חייבים לוותר על הנסיעה המתוכננת שלהם, לעזוב הכל ולטוס ליעד שהגרילו ברולטת ההמראות.
 
 
שתייה מעוררת
 
אנחנו נשארים בשדות התעופה, עם פעילות של מותג הקפה Douwe Egberts, שהחליט לחלק קפה למי שזקוקים לו יותר מכל. אנשים המחכים לטיסות. כדי לעשות זאת, הוצבה בשדה התעופה O.R. Tambo שבדרום אפריקה מכונת קפה מיוחדת המופעלת על ידי פיהוקים.
 
 
חנייה שמורה
 
מותג השן למכוניות הדרום קוריאני 'S Oil' החליט לעשות את החיים קלים בהרבה בעבור נהגים המחפשים חנייה בחניוני ענק, זאת באמצעות פעילות פשוטה מאוד, אבל לא פחות מגאונית- בלון מרחף מעל החניות הפנויות. כאשר רכב נכנס לחנייה במקום בו מוצב הבלון, הבלון יורד למטה, וכך מסמן שהחנייה תפוסה.
 
תגובות
אין תגובות למאמר