כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברת 'גודיטאג' מציגה- פלטפורמה חדשה לקד"מ

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.07.2013
/ 9:31
חברות רבות מחפשות דרכים יצירתיות ליצור חשיפה לתכנים הפרסומיים שלהם. קהל היעד שלנו רווי מפרסומות, ולומד במהלך השנים לחסום את רעשי הרקע המקיפים אותו מכל עבר, כך שהאפקטיביות של הפרסום הקלאסי יורדת משנה לשנה.
 
בנוסף, נראה כי הקהל הצעיר יותר מבלה את רוב זמנו ברשתות החברתיות, הרחק מעולמות התוכן הקלאסיים, ומקבל את רוב ההמלצות שלו מחבריו, ולאו דווקא מהפרסומות המופיעות תדיר באתרים אלה.
 
חברת 'גודיטאג' באה להתמודד בדיוק אם הבעיה הזו, כאשר היא הופכת את התמונות של חברינו לשלטי החוצות של המפרסם, זאת במסגרת תחרויות נושאת פרסים המדרבנות את המשתתפים לקחת חלק בפעילות, או תמריצים שונים נוספים הנבחרים על ידי המפרסם.
 
עד היום, השתמשו בפלטפורמה זו חברות רבות בארץ ובחו"ל, ביניהן חברת הקולנוע האמריקאית 'פוקס המאה ה-20', מותג התינוקות 'בורן פרי', חברת אירועי הספורט הישראלית 'SHVOONG' ועוד.
 
המקרה של 'שוונג', נועדה הפעילות להעלות את המודעות ל'מירוץ התחתונים' השנתי, אשר נועד בעצמו לקדם את המודעות לסרטן המעי הגס ולאפשרויות הגילוי המוקדם מצילות החיים הקיימות כיום. באפליקציה שהחברה בנתה עם "שוונג", המשתתפים יכלו להלביש על התמונות שלהם תחתונים וירטואליים, מצחיקים, ולזכות בפרסים. התוצאה הייתה חשיפה גבוהה מאוד לפעילות, ומחוייבות לפעולה של כ- 70 אחוזים.
 
מירוץ התחתונים
 
תגובות
אין תגובות למאמר