כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- פעילות חוויתית צוננת

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
01.07.2013
/ 13:06

מותג הבירות הקנדי MOLSON CANADIAN מראה לנו פטריוטיות מה היא במסגרת פעילות חווייתית בינלאומית שהוא קיים לאחרונה.

במסגרת הפעילות החביבה, פוזרו באתרים מרכזיים בערים גדולות מקררי בירות של המותג לרווחתם של העוברים והשבים. בקבוקי הבירה, אשר נושאים עליהם בגאון את עלה המייפל הקנדי, הוצעו לעוברים והשבים בחינם, וללא כל תמורה. כל שעליהם לעשות הוא לפתוח את המקרר.

חשבתם שזה יהיה קל? אז חשבתם.
 
רבים וטובים ניסו לפתוח את מקרר הבירות, על מנת לזכות לשתות משקה מרענן, אך מסתבר שהמקרר הפטריוטי מוכן להיפתח רק בפני אזרחיה של הפדרציה הצפון אמריקאית, וכי הדרך היחידה לפתוח אותו היא לסרוק לתוכו דרכון קנדי.
 
כמובן שחובבי הבירה שגילו את העובדה הזו עשו את כל המאמצים למצוא תיירים קנדים בכדי שאלה יפתחו בעבורם את המקרר ויחלקו את בקבוקי הבירה בין הממתינים.
 
 
המדור ממליץ למשרד ההסברה הישראלי לחשוב גם הוא על פעילויות שכאלה. הרי אין דרך טובה יותר ללבם של העוברים והשבים מבירה צוננת ביום חמים.
תגובות
אין תגובות למאמר