כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עיניים לכותל

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.06.2013
/
סמסונג החליטה לחלק במתנה את מכשיר הטלפון החדש שלה, 'גלקסי 4', במסגרת קידום המכירות שלו בשוויץ. אבל כדי לקבל את המוצר הנחשק, עליכם להוכיח שלא תורידו ממנו את העיניים.
 
החברה הציבה בעיר ציריך מכונה ובתוכה המכשיר. על מנת לקבל בחינם את המכשיר הם היו חייבים לבהות בו למשך שעה. הבעיה היא, שה'גלקסי 4' יודעים בדיוק מתי מסתכלים עליהם ומתי לא, מה שהפך את העניין להרבה יותר קשה. מי שנכשל במשימה, קיבל הנחה לרכישת הטלפון, אשר שוות ערך לזמן בו בהה במכשיר.
תגובות
אין תגובות למאמר