כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין בניחוח פריזאי

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.06.2013
/ 16:31

לכבוד יריד היופי 'Beauty City Paris' שנפתח היום (26/6) בגני התערוכה, יצאה רשת 'סופר-פארם', המארגנת את האירוע, בקמפיין חשיפה נרחב בפריסה ארצית בכל סניפי הרשת, על מנת לחשוף את קהל הלקוחות ליריד הענק. הקמפיין הופק על ידי חברת הדיה, המתמחה בפרסום בנקודות מכירה, אשר שמרה על קו עיצובי הממשיך את הקונספט של היריד כולו, אשר מתקיים השנה עם קריצה לבירת האופנה והיופי העולמית- פריז.

במסגרת הקמפיין עיצבה, הפיקה ויישמה הדיה אלמנטים צבעוניים וססגוניים עם שיק וניחוח פריזאי במיוחד, באמצעות עיצוב ייחודי למגוון רחב של אלמנטים מבית הדיה, אשר יצרו בולטות אלגנטית ונוכחות משמעותית במרחב הקמעונאי, בהם: כרזות אווירה, פרסום תקרה, פרסום רצפה, פרסום מדף ועוד.  

קמפיין הדיה לביוטי סיטי
 
קמפיין הדיה לביוטי סיטי
 
קמפיין הדיה לביוטי סיטי
(צילום: ההפקה)
תגובות
אין תגובות למאמר