כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אלי פייגלין הוא איש השיווק של יוני 2013

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.06.2013
/ 9:03
איגוד השיווק הישראלי בחר באלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של חברת אבן קיסר בשלוש שנים האחרונות, כאיש השיווק של חודש יוני עבור הצלחת מיצוב אבן קיסר כמותג בינלאומי מוביל בעולם העיצוב.
 
חברת 'אבן קיסר' היתה בסוף שנות ה- 80' חלוצה עולמית בפיתוח וייצור של קטגוריית משטחי הקוורץ. לאור המתחרים הרבים שנכנסו לשוק העולמי, החליטה  לבדל ולמצב את המותג אבן קיסר Caesarstone - כמותג בינלאומי נחשק ויוקרתי בעולם, תוך שמירה על חדשנות מוצרית. המטרה להבליט את האפיל היוקרתי האיכותי של מוצריה תוך חיבור לזירת העיצוב הבינלאומית. 
 
אלי פייגלין יזם סדרת מוצרים חדשה שתעמוד בחזית הטרנד העיצובי הקיים בשוק, והשיק קולקציה חדשה: Supernatural Designs - חמישה משטחים המעוצבים בהשראת הטבע. 
 
המהלך השיווקי שהוביל פייגלין, כלל חשיפה של המותג בפלטפורמות חדשות בעולם העיצוב, ביניהן השתתפות בתערוכות יוקרתיות, שיתוף פעולה עם סטודיו ננדו מטוקיו, השתתפות בשבוע העיצוב היוקרתי במילאנו, השתתפות בתערוכות בטורונטו קנדה, ניו יורק ובלונדון, השקת אפליקציית  עיצוב “Visualizer”, פרסום ספר טרנדים – "Design Inspirations", העלאת קמפיין דיגיטלי חדשני ועוד.
 
אלי פייגלין
(צילום: אסנת רום)
תגובות
אין תגובות למאמר