כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.06.2013
/ 11:19
הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.
 
בוקר מצויר
 
אנחנו מתחילים הפעם עם כוס קפה, כדי שנוכל להתעורר יותר בקלות. רשת דוכני הקפה הטאיוואנית Lets Caffe צריכה להתמודד עם שוק רווי הכולל בין היתר תחרות קשה מאוד עם רשתות גדולות המחזיקות בבתי קפה גדולים, בעוד הרשת הזו מחזיקה אך ורק דוכני קפה הממוקמים בסופרמרקטים וכד'.
 
על מנת להעלות את המודעות של קהל שותי הקפה לרשת, הוזמנו הלקוחות לצלם את עצמם כאשר הזמינו את הקפה, בעוד מכונה מיוחדת ציירה את דיוקנם על כוס הקפה שלהם.
 
 
מסע בזמן
 
ספקית האינטרנט האיטלקית FASTWEB רצתה להוכיח ללקוחות שלה כמה האינטרנט שלה מהיר. באמת מהיר. כל כך מהיר, שהוא יכול לקחת אותם ליפן בכמה שניות. לשם כך, הפכה החברה את אחת מתחנות הרכבת התחתית של מילאנו לתחנת רכבת יפנית אותנטית, עם שילוט ביפנית, שחקנים יפנים, ומיתוג מלא של הרכבת התחתית של טוקיו.
 
ובינתיים בתל אביב...
 
 
שתייה שקטה
 
נראה כאילו בזמן האחרון הדבר היחיד שמעניין את בעלי הברים ברחבי העולם זה להפריד את הלקוחות שלהם מהטלפונים הסלולרים, ובצדק. אין דבר יותר מעצבן מלקפוץ לבירה עם חברים שלא מפסיקים לבהות במסכים הקטנים.
 
כדי להתמודד עם התופעה, הבר הברזילאי SALVE JORGE BAR ייצר כוסות מיוחדות, שעל מנת להניח אותן על השולחן, הלקוחות חייבים להיעזר בטלפון הנייד שלהם, וכך בעצם לא להשתמש בו.
 
תגובות
אין תגובות למאמר