כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מפלצתי

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.06.2013
/ 12:29
חברת PROFIT MARKETING הפיקה בשבועות האחרונים פעילות חווייתית חדשה עבור מותג אבקות הכביסה 'קולון'.
 
במסגרת הפעילות, אשר שולבה עם יציאתו של הסרט החדש והמדובר מבית דיסני ופיקסאר - "בית ספר למפלצות", הוקמו עמדות קד"מ בלמעלה מארבעים נקודות מכירה ברשתות השיווק השונות.
 
עמדות קידום המכירות כללו עמדות ניידות וממותגות אותן תפעלו דיילים ודיילות שהציעו ללקוחות הרשתות השונות לרכוש את אבקות הכביסה של קולון ולזכות בכרטיס שני לסרט האנימציה המדובר, אשר עלילתו מתרחשת לפני הסרט המצליח "מפלצות בע"מ" מבית 'פיקסאר', שהכניס ליוצריו מעלה מ- 500,000,000 דולרים.
 
קד"מ קולון PROFIT
 
קד"מ קולון PROFIT
 
קד"מ קולון PROFIT
(צילום: ההפקה)
תגובות
אין תגובות למאמר