כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.06.2013
/ 10:23

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פחד עד מוות

על הקשר המתהדק בין מתיחות מרושעות ובין עולם הקד"מ כתבנו כאן כבר לא מעט פעמים.חברות רבות ברחבי העולם התחילו בתקופה האחרונה להשתעשע על חשבונם של אנשים תמימים על מנת להבהיר איזו נקודה, או סתם כדי לצחוק קצת כל הדרך אל הבנק.
 
לא כך במקרה שלפנינו, בו חברת הפרסום הלונדונית 'לאו-ברנט', החליטה לשתף פעולה עם משרד התחבורה האנגלי על מנת להבהיר ללקוחות הפאבים בממלכה המאוחדת מה מצפה להם בסיומה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול.
 
 
שתייה חופשית
 
אם כל הדיבורים האלה על אלכוהול עשו לכם חשק לבירה, אולי תשמחו לשמוע על הפעילות הבאה, מבית מותג הבירות ההולנדי 'אמסטל'. לרגל חדירתו לשוק הבולגרי, החליט המותג הוותיק לצאת במלחמת חורמה על הזמן הפנוי שלנו.
 
הרי זה ידוע שככל שהטכנולוגיה נכנסה יותר לחיינו, איבדנו נתחים גדולים של זמן חופשי, כאשר בימינו העבודה מגיעה אתנו לכל מקום. לשם כך, הקימה החברה בברים נבחרים את ארוניות הטלפון הסלולרי, אשר כל מי שהפקיד בהן את הטלפון שלו, קיבל שובר לבירה חינם. 'אמסטל', כמובן.
 
 
קיץ צונן
 
ואם אנחנו כבר נשארים בתחום המשקאות, אנחנו מדלגים בקלילות על מנת לשתות משקה צונן בקולומביה הרחוקה.
 
הקיץ הגיע ועמו החום הכבד. מה כבר אפשר לעשות על מנת להצטנן? לשתות קוקה קולה המוגשת בבקבוק העשוי כולו מקרח. איך לא חשבנו על זה קודם?
 
תגובות
אין תגובות למאמר