כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

והזוכים הם - JCDecaux מכריזה על הזוכים בתחרות הקריאייטיב

מאת: חדשות 'מפיק' /
06.06.2013
/ 12:02

חברת JCDecaux מכריזה על הזוכים לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות - JCDecaux Awards. במסגרת התחרות השנה, התחרו 32 משרדי פרסום, ביניהם אדלר חומסקי ורשבסקי GREY, באומן בר ריבנאי Satchi & Satchi, מקאן אריקסון, יהושע TBWA ועוד, עם 195 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות. 

ועדת השיפוט שבחרה את הפרסומות הזוכות הורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים מעולם הפרסום בארץ- רובי ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב ב'ענבר מרחב ניסן G';  טל ריבן, סמנכ"ל קריאייטיב ב'אדלר חומסקי ורשבסקי grey'; טל פרלמוטר, סמנכ"ל קריאייטיב ב'DRAFT FCB שמעוני פינקלסטיין ברקי'; דני יעקובוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב ב'גיתם BBDO'; ופול פשקובסקי, סמנכ"ל קריאייטיב ב'פוגל אוגילבי'. 
 
למקום הראשון הגיעו שירלי לוגסי ושלומי ושדי ממשרד 'DRAFT FCB שמעוני פינקלסטיין ברקי' עם הפוסטר שהוכן עבור נט"ל. השניים זכו בשתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 2,650 אירו. בנוסף, זכה הלקוח (נט"ל) בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים. 
 
שירלי לוגסי ושלומי ושדי ל- נט"ל
 
למקום השני הגיעו זיו מאירי ויוליה סמילנסקי מ'אדלר חומסקי ורשבסקי grey' עם הפוסטר שהוכן עבור 'אלרין', וזכו עבור הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב בשווי כולל של 50,000 שקלים.
זיו מאירי ויוליה סמילנסקי ל- אלרין
למקום השלישי הגיעו עודד נדיר והלנה שיין מ'גיתם BBDO' עם הפוסטר שהוכן עבור 'חוגלה – KLEENEX' וזכו בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים. 
 
עודד נדיר והלנה שיין ל- חוגלה קלינקס
 
חברת JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-9 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן היא פועלת. 
תגובות
אין תגובות למאמר